Michael Buble - How Sweet It Is

Needed the shelter of someone's arms
And there you were
Needed someone to understand my ups and downs
And there you were
With sweet love and devotion
Touching my emotions
Membutuhkan tempat berlindung dari lengan seseorang
Dan ada kau
Membutuhkan seseorang untuk memahami pasang surutku
Dan ada kau
Dengan cinta manis dan pengabdian
Menyentuh emosiku
 
 
I wanna stop
And thank you baby
I just wanna stop
And thank you baby
Whoa Oh Yeah
Aku ingin berhenti
Dan terima kasih sayang
Aku hanya ingin berhenti
Dan terima kasih sayang
Whoa Oh Yeah
 
 
How sweet it is to be loved by you
Bagaimana manis itu adalah untuk dicintai olehmu
 
 
I close my eyes at night
Wondering where would I be without you in my life?
Everything I did was such a bore
Everywhere I went you know
I'd been there before
Aku menutup mata di malam hari
Bertanya di mana aku akan tanpamu dalam hidupku?
Semua yang aku lakukan
seperti membosankan
Di mana-mana aku pergi kau tahu
Aku pernah kesana sebelumnya
 
 
But you brighten up for me all my days
With a love so sweet in so many ways
I wanna stop
And thank you baby
I just wanna stop and thank you baby
Whoa, oh
Tapi kau mencerahkan bagiku semua hari-hariku
Dengan cinta begitu manis dalam banyak cara
Aku ingin berhenti
Dan terima kasih sayang
Aku hanya ingin berhenti dan terima kasih sayang
Whoa, oh
 
 
How sweet it is to be loved by you
Bagaimana manis itu adalah untuk dicintai olehmu
 
 
You were better to me than I was to myself
For me there is you and there ain't nobody else
I wanna stop
And thank you baby
I just wanna stop
And thank you baby
Oh, whoa, oh
Kau lebih baik bagiku daripada aku untuk diriku
Bagiku ada kau dan tidak ada orang lain
Aku ingin berhenti
Dan terima kasih sayang
Aku hanya ingin berhenti
Dan terima kasih sayang
Oh, whoa, oh
Michael Buble - How Sweet It Is Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Mr Sun